Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

TOP 5 HIGHLIGHTER

Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για την κορυφαία πεντάδα ,όπως εγώ την έκρινα των αγαπημένων μου highlighter!

Ξεκινάω λοιπόν με το πιο αγαπημένο μου highlighter που είναι της too faced το candlelight !Είναι μία εξαιρετικής απόδοσης πούδρα με shimmer που αφήνει στις περιοχές που θέλεις να τονίσεις μία γυαλάδα διακριτική χωρίς να φαίνεσαι παραφορτωμένη!Τα 9 gr κοστίζουν αρχική τιμή 26 ευρώ,αλλά εγώ την πήρα όταν έβαλαν τα sephora 35% έκπτωση σε όλες τις πούδρες!Οπότε μου κόστισε 17 ευρώ περίπου.

 Δεύτερη αγαπημένη πούδρα shimmer είναι της benefit η one hot minute!Πέρα από την πανέμορφη συσκευασία της που είναι σε ένα μεταλλικό κουτάκι,περιέχει και ένα μίνι πινελάκι βεντάλια,βέβαια θέλει ιδιαίτερη προσοχή κατά την εφαρμογή γιατί είναι σε σκόνη και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σκορπιστεί παντού!Τα 8.5 gr στοιχίζουν 29 ευρώ!


Τρίτη πολυαγαπημένη πούδρα λάμψης είναι πάλι απο την benefit σε υγρή μορφή αυτή την φορά η sun beam!!Η συσκευασία μοιάζει με βερνίκι νυχιών και απλώνεται εύκολα αν και μετά την βάζω καλύτερα με απαλές κινήσεις με ένα πινέλο βεντάλια,γιατί αν την τρίψεις με τα δάχτυλα χάνεται και το αποτέλεσμα είναι ανύπαρκτο!Τα 13 ml κάνουν 26 ευρώ!

Τέταρτη έρχεται η Mary LOU-manizer της the balm!Έχει τέλεια απόδοση και ο λόγος που παίρνει την τέταρτη θέση είναι ότι την έχω λιγότερο από ενα μήνα ,ενώ για τις παλαιότερες χιλιοφορεμένες πούδρες μου έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη!Μου αρέσει και αυτή πολύ!!!Τα 8.5gr κάνουν 19 ευρώ!

Τελευταία μου αγαπημένη είναι της body shop η shimmer waves shade peach 03!Κλασσική πούδρα που την έχω αρκετό καιρό και την έχω ψιλοβαρεθεί!!Με ένα απαλό άγγιγμα δίνει έντονο αποτέλεσμα γι'αυτό θέλει πολύ προσοχή στην εφαρμογή,γιατί κινδυνεύεις να μεταμορφωθείς σε πυγολαμπίδα!Τα 8.5 gr τα πήρα αν θυμάμαι καλά περίπου 20 ευρώ αν και πάει αρκετός καιρός!!

 

 

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας highlighter;;;;

Φιλάκια!!!!!!





 


24 σχόλια:

  1. Έχω τη Mary Lou-manizer της The balm και είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατί έχει πολύ διακριτικό τελείωμα και καταπληκτική υφή αλλά και τιμή. Εγώ την αγόρασα από το φεστιβάλ ομορφιάς στο Περιστέρι και μου πλήρωσα, αν θυμάμαι καλά 10 ή 12 ευρώ. Επίσης χρησιμοποιώ της MAC τη Mineralize Skinfinish σε απόχρωση Lightscapade αλλά την έχω καιρό και νομίζω ότι είναι από εποχιακή συλλογή και πάλι από Mac τo Mineralize Skinfinish απόχρωση Soft and Gentle.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το bazaar ομορφιάς συμφέρει πάρα πολύ,μακάρι να γινόταν κάτι αντίστοιχο και στην Θεσσαλονίκη!

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν είναι bazaar είναι έκθεση και έχετε και εκει τη beauty αν μάθω πότε γίνετε θα σε ενημερώσω απλά είναι λίγο δύσκολο να μπεις γιατί είναι μόνο για επαγγελματίες αλλά κάπως θα χωθείς αν βρεις μια φίλη που έχει κάρτα για να μπει.

      Διαγραφή
  2. www.beautygreece.gr/macedonia.html μπες εδώ και δες 1-3/12 γίνετε στη Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks,το έχω ψάξει και είναι όπως λες μόνο για επαγγελματίες και είναι δύσκολο να μπω!!Anyway ίσως να είναι για καλύτερα,να κάνουμε και λίγη οικονομία!!!!

      Διαγραφή
  3. Aπό αυτά έχω τη MaryLou μόνο, γενικά προτιμώ πιο Pinktoned highlighters αυτά μου βγαίνουν λίγο yellowish για την επιδερμίδα μου. Αγαπημένο φυσικά είναι το highbeam αλλά έχω πολλά ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το highbeam το έχω σε δείγμα από συλλεκτική συσκευασία!Είναι όντως και αυτό πολύ καλό!

      Διαγραφή
  4. σε ευχαριστώ,εννοείται θα γίνω μέλος και στο δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρα πολυ καλο ποστ!!!
    Εχεις βραβειακια!!
    Eλα να τα παρεις!
    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nomizw o, ti edeikses prepei na to parw!!!To monadiko pou exw dokimasei einai auto ths Body shop!!!Exw akousei fovera logia gia to highlighter apo The Balm, nomizw oti tha to parw me thn prwth eukairia.Filakia polla polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστεύω ότι θα σου πάνε πάρα πολύ τα συγκεκριμένα,καλές αγορές!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου κάνει κλικ η Mary LOU-manizer και σκέφτομαι εδώ και αρκετό καιρό να το πάρω... Κατατοπιστικότατο το post σου! Έχεις και από μένα βραβειάκι, αν θέλεις πέρνα μία βόλτα από το σπιτάκι μου να το πάρεις: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/and-oscar-goes-to.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/11/award-i-love-your-blog-my-second-award.html
    Exeis vraveiaki!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλές επιλογές!!! :) όλα πολύ όμορφα φαίνονται! καλοφόρετα!!
    χχχ

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Φωτεινή μου!!λίγη λάμψη πάντοτε είναι ευπρόσδεκτη,οπότε είμαι οπαδός των highlighter!

      Διαγραφή
  10. παρα πολυ ομορφααα τα ζηλεψα φαινονται εκπληκτικα!!!!
    μπραβο σου!!!!!!!!
    φιλακια!!!!:)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή