Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

AVON ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2013 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

Για άλλη μια χρονιά παρέλαβα στα χέρια μου το νέο ημερολόγιο από την Avon ενάντια στον καρκίνο του μαστού!Φέτος σαφώς πιο λιτό και άκρως οικολογικό(επομένως και πολύ εύθραυστο) παραμένει το ίδιο φινετσάτο σε ροζ-γκρι αποχρώσεις!Στην αρχή κάθε μήνα υπάρχει και από ένα μήνυμα ελπίδας από αντιπροσώπους της Avon παγκοσμίως!


Η εκστρατεία αυτή που ξεκίνησε εδώ και 20 χρόνια έχει προσφέρει μεγάλη βοήθεια σε γυναίκες που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά και τις διευκολύνει να καλύπτουν τα έξοδα για την θεραπεία τους!Ένας από τους υποστηρικτές είναι και η Avon,η οποία πέρα από το ημερολόγιο προωθεί και άλλα κομψά και χρηστικά αντικείμενα ,των οποίων τα έσοδα διατίθενται γι'αυτό τον σκοπό!Επίσης επιβραβεύει δικαιούχους με χρηματικό έπαθλο ,όπως ειδικά ερευνητικά κέντρα για τον καρκίνο,αλλά και προγράμματα για την υγεία του στήθους που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και στηρίζουν την έρευνα και την θεραπεία!Με το φετινό Ημερολόγιο συγκεντρώνεται το ποσό που κάθε χρόνο στηρίζει τη λειτουργία της κινητής μονάδας μαστογράφου.

 

Η τιμή του ημερολογίου είναι 10 ευρώ,εγώ φροντίζω να το παίρνω κάθε χρόνο γιατί μου είναι απαραίτητο για να σημειώνω τις καθημερινές μου δουλειές!Είναι τόσο κοριτσίστικο που τα υπέροχα χρώματά του σου φτιάχνουν την διάθεση!Μπορείτε να το προμηθευτείτε από αντιπροσώπους της Avon ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.avoncosmetics.gr για περισσότερες πληροφορίες!!

Φιλάκια!!!


11 σχόλια:

  1. μπράβο σου Θεοδότα μου! είναι πολύ γλυκό αυτό που κάνεις! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Όλγα μου,είναι καλό να συνδυάζεις μια όμορφη αγορά με μια καλή κίνηση!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχο, μπράβο Θεοδότα για την αναφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα είναι απαραίτητη μια ατζέντα,πόσο μάλλον αν είναι και τόσο καλόγουστη!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητηρια Θεοδοτα!! Πολυ σημαντικο να γραφονται αυτα τα θεματα.
    Και εγω το αγοραζω καθε χρονο, τωρα ομως που αυτο είναι καπως ευθραστο με φοβαμαι λιγο!! χιχι
    trelokoritsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το λάστιχο που το συγκρατεί κλειστό είναι σκληρό,είμαι περίεργη σε τι κατάσταση θα είναι στο τέλος του 2013!

      Διαγραφή
  4. όλοι πρέπει να ενισχύουμε αυτή την εκστρατεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και να μην εφησυχάζουμε,η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!

      Διαγραφή
  5. πω, βρε Κορίτσια, πότε ήρθε κιόλας το 2013 (ξέρω, άσχετο αλλά σοκαρίστηκα λίγο).
    Το έχω πάρει ήδη το ημερολογιο και έχω βάλει τα πρώτα μου ραντεβού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα με ξενίζει να βλέπω ατζέντες με το 2013!!χαχαχα!Το εγκαινίασες κιόλας!!Μπα εγώ ακόμα δεν έχω τόσο μακρινά σχέδια!

      Διαγραφή