Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

MY GRAFFITI NAIL DESIGN



Σήμερα αποφάσισα να βάψω τα νύχια μου κάτι το διαφορετικό,έτσι κατέφυγα σε ένα βερνίκι μωσαικό ή κρακελέ ή graffiti.Ως βάση έβαλα ένα βερνίκι της Orly το STEEL YOUR HEART που είναι ένα σκούρο μεταλλικό γκρι βερνίκι,πολύ ιδιαίτερο!Από πάνω έβαλα μια στρώση από ένα κατακόκκινο graffiti βερνίκι της Golden Rose με τον αριθμό 03,το οποίο όπως ομολογεί και το όνομά του με το που περνάς μια στρώση αρχίζει και σπάει δίνοντας ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα!

Όταν αγόρασα αυτό το βερνίκι ήταν μια παρόρμηση της στιγμής μιας και πίστευα ότι αυτό το σπάσιμο του βερνικιού κάνει τα νύχια να μοιάζουν άβαφα και ατημέλητα,αλλά η τιμή του (1 ευρώ)με παρότρυνε να το δοκιμάσω κα να πειραματιστώ!Μετά από καιρό το τόλμησα και ομολογώ ότι μου αρέσε το αποτέλεσμα.Όταν δεν θέλω απλά να βάψω τα νύχια μου,αλλά να παίξω με τα χρώματα,είναι η κατάλληλη τεχνοτροπία,το μυστικό όμως είναι να επιλέγεις κατάλληλους συνδυασμούς χρωμάτων ώστε να αναδεικνύονται τα graffiti βερνίκια!Έχετε δοκιμάσει κάτι ανάλογο;Φιλάκια!!!


10 σχόλια:

  1. Geia sou Theodota mou!!!!!Teleia ta vernikia ths Orly!!!!Kai to crackele verniki ths Golden rose poly endiaferon. Egw mono ena crackele exw apo thn China Glaze...sthn arxh hmoun distaktikh, alla telika to apotelesma den einai asxhmo.Filakia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Πασχαλία μου,δεν είμαι πολύ φαν του κρακελέ,αν και μπήκα στον πειρασμό και πήρα τέτοιο βερνίκι,το αποτέλεσμα δεν είναι για κάποια επίσημη εμφάνιση,αλλά έχει αυτό το κάτι πιο μοντέρνο!!

      Διαγραφή
  2. υπεροχο το ORLY!τα κρακελε τα αγορασα και εγω σε διαφορους χρωματισμους και τελικα απλα τα καμαρωνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τα Orly!!Tα κρακελέ είναι για πιο casual εμφανίσεις κατά την γνώμη μου!!

      Διαγραφή
  3. πλακα εχει ομορφο αποτελεσμα!
    το ωραιο θαναι να παιζεις με τα χρωματα σε αυτο...

    your new follower :)
    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι καινουριο και περιέργο θέλω να το δοκιμάζω,είναι πρωτότυπη ιδέα!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφος συνδιασμος! Πολυ μου αρεσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμμμμ γιατί δεν το είδα νωρίτερα αυτό???Τουλάχιστον ξέρω ποια θα είναι η επόμενη αγορά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μππετούλα μόλις έρθω Κοζάνη θα σου κάνω μια τέτοια περιποίηση!!

      Διαγραφή