Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Marrakesh Oil και KaHm


Πριν λίγες μέρες είχα επισκεφτεί την ιστοσελίδα www.marrakesh.gr η οποία έστελνε δωρεάν δείγματα για τα νέα της προιόντα!Τα σχόλια ήταν διθυραμβικά και εάν και έλεγε ότι περιείχε κάνναβη το προιόν,πράγμα που με παραξένεψε,μπήκα στον πειρασμό και έστειλα τα στοιχεία μου.Έτσι μετά από λίγες μέρες παρέλαβα δύο μικρά φακελάκια με το λάδι και την κρέμα.

Τα μαλλιά μου είναι σπαστά από φυσικού τους,οπότε μετά από το λούσιμο καταφεύγω στο σίδερο ισιώματος προκειμένου να τιθασεύσω την ζούγλα!Το πρώτο φακελάκι υπόσχονταν ίσιωμα μετά το λούσιμο χωρίς σίδερο σε 20 λεπτά ,απλά το άπλωνα σε νωπά μαλλιά και μετά τα στέγνωνα με πιστολάκι και επίπεδη βούρτσα!Αφενός δεν μπορώ να τα στεγνώσω επιτυχώς με βούρτσα και πιστολάκι γι'αυτο άλλωστε καταφεύγω στο σίδερο και αφετέρου,αφού πάλι θα καταλήξω να χρησιμοποιήσω θερμότητα θεωρώ περιττή την χρήση του προιόντος!Παρ'ολα αυτά ακολούθησα πιστά τις οδηγίες και το αποτέλεσμα ήταν αποκαρδιωτικό,πέρα από τον κόπο και το χρόνο που ξόδεψα,δεν είχα καθόλου καλό αποτέλεσμα!Βέβαια έχω πολύ μαλλί και η ποσότητα στο φακελάκι ήταν ελάχιστη,πάντως σε μένα το πολλά υποσχόμενο αυτό προιόν δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.

Για να μην είμαι πολύ αυστηρή,το δεύτερο φακελάκι είχε λαδάκι με άργκαν και καναβέλαιο,είχε ευχάριστη οσμή και μαλάκωσε τα μαλλιά μου,και εδώ όμως πρέπει να επισημάνω ότι η ποσότητα ήταν μικρή και μία εφαρμογή δεν μπορεί να απορρίψει ή να εγκρίνει ένα προιόν!Πάντως και τα δύο στοιχίζουν 36,8 ευρώ,ποσό διόλου ευκαταφρόνητο,περίμενα πολύ πιο προσεγμένα προιόντα δεδομένου της πληθώρας των θετικών σχολίων .Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου γι'αυτά τα δείγματα.

Συμπέρασμα;

Σίγουρα θα καταφύγω σε προιόντα κομμωτηρίου που είναι πιο αξιόπιστα και τα προμηθεύομαι από επαγγελματίες κομμωτές,χωρίς κάνναβη....

Φιλάκια!

10 σχόλια:

  1. η αληθεια ειναι οτι το δοκιμασα και εγω και απογοητευτηκα!και να πεις οτι εχω και το μαλλι της αφρικανας?το ισιωσα,δεν το αισθανομουν μαλακο και τσακισε μεσα στην ιδια μερα!νομιζω οτι χωρις αυτο τα μαλλια μου κρατανε περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν βοηθά και η υγρασία της Θεσσαλονίκης είναι και το προιόν μάπα τι να σου κάνει το μαλλί;

      Διαγραφή
  2. Μόνο σε μένα δούλεψε ρε κορίτσια; Καλα δεν μιλάμε για προκα μαλλί αλλα ενα αξιοπρεπές ισιωμα το εκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως είπα δεν πιάνει το χέρι μου με πιστολάκι,ειδικά τα πίσω μαλλιά δεν τα έχω με τίποτα,τι να πω εμένα δεν μου έκανε τίποτα

      Διαγραφή
  3. και εγω κοριτσια τα ιδια .σκετη απογοητευση το προϊον για ισιωμα. τσαμπα τα λεφτα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. emena mou ekane kalo sta mallia apla mou fanike poli bari to arwma1!
    nice blog koykla!!
    perna kai esy an theleis mia bolta apo to diko m!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το άρωμα είναι ιδιαίτερο,αλλά δεν το χω με το πιστολάκι και την βούρτσα!!Είμαι ήδη μέλος στο blog σου και είναι από τα αγαπημένα μου!

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να πιάσει σε μένα, έχω πολύ σπαστά μαλλιά!!
    Μου άρεσε το review σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή