Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

October Favourites!!!

Καλό μήνα αγαπημένες μου,ήρθε ο Νοέμβρης,ένας υπέροχος μήνας μιας και τα Χριστούγεννα έρχονται όλο και πιο κοντά μας!!

Τον Οκτώβριο χρησιμοποίησα πολλά νέα αλλά και πιο παλιά προιόντα και έτσι διαμόρφωσα μια λίστα με 10 αγαπημένα,πολυφορεμένα και πολύχρησιμοποιημένα πραγματάκια!!!

Ας τα δούμε πια είναι αυτά και γιατί τα αγάπησα τόσο πολύ!




Μήνας αφιερωμένος στην εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού και δεν μπορούσα να μην φορέσω στο λαιμό μου το καταπληκτικό,όμορφο και κομψό κολιέ από την AVON!!!





Το λάτρεψα γιατί ήταν ροζ,έγραφε την αγαπημένη μου λέξη love και είχε το κορδελάκι χαρακτηριστικό πια για τον καρκίνο του μαστου!Υπέροχο και τα έσοδα της αγοράς πήγαιναν για ιερό σκοπό!!!





Φυσικά η λίμα μου ήταν και αυτή από την AVON στο κλίμα του μήνα Οκτωβρίου!Χάρτινη με δύο όψεις,ροζ και άσπρη ,πανέμορφη με βοήθησε να περιποιηθώ τα νύχια μου και να τους δίνω όμορφο σχήμα!














Πολυφορεμένα αυτό το μήνα ήταν το σετ από την OPI που είχα πάρει πέρσι,έχει ένα ροζ βερνίκι I think in pink και ένα βερνίκι με ροζ glitter που λέγεται You glitter be good to me.Υπέροχη αποόδοση και διάρκεια,ένα σετ που αγάπησα και φόρεσα αυτό το μήνα.Το κουτάκι του μου αρέσει τόσο πολύ που αρνούμαι να το πετάξω και όταν τα χρησιμοποιήσω τα ξαναβάζω μέσα στη συσκευσία τους!!!













Ροζ και αυτό,δεν είναι αλλό από  το λαδάκι για τα μαλλιά μου.Μιλάω για το λαδάκι Kerastase Elixir Ultime.Μυρίζει εκπληκτικά,κάνει τα μαλλιά μου μεταξένια και λειαίνει τις άκρες μου!Εξαιρετικό προιόν το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα!














Αγαπημένη κρεμώδης σκιά με έντονη απόδοση είναι η σκιά της PUPA Pastel satin TUBE EYE COLOUR.Κάνει τα μάτια τόσο φωτεινά και διαρκεί πολυ πάνω στα βλέφαρα!Πρόκειται για πολύ καλής ποιότητας σκιά που ξυπνά το βλέμμα και το μαλακώνει!














Τι να πω για το Lip gloss Της essence XXXL shine!Σε χρώμα Fabulous Fuchsia 17 δεν το φόρεσα απλά αλλά το έλιωσα,ευκολοφόρετο,συνδυαζόταν με τα πάντα και έκανε τα χείλη μου λαμπερά,δεν κολλάει και διαρκεί αρκετά!!!Αγαπημένο και πάμφθηνο!!









Το κραγιόν από την ZERVA cosmetics Nr.45  σε μωβ χρώμα,ταίριαζε απίστευτα με την φθινοπωρινή μου διάθεση,το φορούσα και ένιωθα ότι αναδεικνύει όλο μου το μακιγιάζ,ιδιαίτερο χρώμα όχι όμως εκκεντρικό!Στη Θεσσαλονίκη έχει κατάστημα στην Ερμού και μπορείτε να πάτε να το δείτε πόσο όμορφο είναι...αξίζει και θα με θυμηθείτε αν το πάρετε,είναι το απόλυτο κραγιόν για τους κρύους μήνες!!!!






Αχ η λατρεμένη κρέμα για τα μαλλιά μου!Από την Freshline η ERATO!!!Κάνει φανταστική δουλειά και αφήνει ένα άρωμα....Θεέ μου ένα άρωμα!Δεν υπάρχει την αγαπώ...δοκιμάστε την και θα καταλάβετε!!Επωφεληθείτε του πρώτου δεκαημέρου του Νοέμβρη που έχει μειωμένες τιμές η freshline και αποκτήστε την με έκπτωση!!!Έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου και θα πάρω σίγουρα και άλλο σωληνάριο!!!!













Η ενυδατική κρέμα της Juvena μπήκε και αυτή επάξια στα αγαπημένα μου μιας και μυρίζει πανέμορφα και συσφίγγει το δέρμα!Πάρα πολύ καλή ποιότητα!Την φόρεσα και μέρα και νύχτα και την λάτρεψα!!!














Τέλος το shower gel από την MOLTON BROWN relaxing yuan zhi ήταν η μικρή μου πολυτέλεια την ώρα του μπάνιου,αν και το είχα σε δείγμα το ευχαριστήθηκα μέχρι την τελευταία του σταγόνα!Ακριβό για να το πάρεις σε κανονικό μέγεθος ,το δείγμα αυτό ήταν μια ευχάριστη νότα την ώρα του μπάνιου και το είχα πάρει από το Glowbox του Αυγούστου!













Αυτά λοιπον ήταν τα αγαπημένα του προηγούμενου μήνα!Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;Ποια η δική σας άποψη;

Φιλάκιααααα!!!

18 σχόλια:

  1. Το σετάκι από την OPI είναι καταπληκτικό και πολύ ωραίο και το κραγιονάκι έχω να πω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα Κοραλλία μου και το κραγιόν έχει μοναδικό χρώμα!

      Διαγραφή
  2. το κολιέ ειναι πολυ κομψο και ομορφο. καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ,δεν το έβγαλα απο πάνω μου όλο τον Οκτώβρη,το κατευχαριστήθηκα!!!

      Διαγραφή
  3. OMG I just love the OPI nail polishes- the colors are gorgeous.

    http://2ferocious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Είναι να μην το λατρευεις!!Και μόνο που το βλέπεις σου φτιάχνει την διάθεση!!!

      Διαγραφή
  5. καλο μηνα αγαπημενη μου φιλη!
    πολυ ομορδα τα προιοντα! καλοφορεμενα ολα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τελεια που ταιριαζουν ολα χρωματικά!!!! Το Kerastase μυριζει πραγματικα υπέροχα!! Τα opi από που τα πήρες και ποσο σου κοστισαν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Οκτώβρης ήταν ο μήνας του ροζ,οπότε με προδιέθετε να χρησιμοποιήσω περισσότερα ροζ προιόντα,τα OPI τα είχα πάρει πέρσι από beautybay..εδώ είχα κάνει και review http://desertrose2012.blogspot.gr/2012/10/opi-pink-of-hearts-2012-opi-ebay-15-i.html
      Τώρα μπορείς να τα βρεις από το ebay http://viewitem.eim.ebay.gr/OPI-Pink-Of-Hearts-Nail-Polish-Set-2x15ml-Bottles/390577923281/item ,αλλά έχει βγει και νέο σετ για το 2013 http://viewitem.eim.ebay.gr/OPI--PINK-OF-HEARTS-2013-DUO-GIFT-SET-limited-edition--New--FREE-PP-----opi/271304539234/item Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Το μωβ κραγιόν σου, υ-πέροχο!! Πολύ ωραία τα favorites σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω!!Καλύτερο από όλα τα προιόντα κομμωτηρίου!!!

      Διαγραφή
  9. Λάτρεψα τα βερνίκια από OPI!Πανέμορφα χρώματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ταιριάζουν και με την ροζ διάθεση του Οκτωβρίου!!!

      Διαγραφή