Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Benefit creaseless cream eye shadows!!!


Τα Sephora είναι σαφέστατα ένα από τα αγαπημένα μου καταστήματα καλλυντικών και με τις προσφορές -35% που βάζει συχνά πυκνά είναι ευκαιρία να αγοράσεις κάποια exclusive brand καλλυντικά!


Με αφορμή λοιπόν των εκπτώσεων βρήκα την ευκαιρία να εμπλουτίσω την συλλογή μου από κρεμώδεις σκιές της Benefit και έτσι πλέον σας την παρουσιάζω!!!


 


Οι σκιές που έχω από αριστερά προς τα δεξιά είναι

R.S.V.P ιριδίζον σαμπανιζέ
BIKINI-TINI ροζ περλέ
BLUE MY MIND γαλάζιο με ασημένιους υποτόνους
NO PRESSURE καφέ-χρυσό

Τα θετικά των σκιών αυτών είναι 

  • μεγάλη ποσότητα 4,5 gr

  • υπέροχη συσκευασία

  • μεγάλη διάρκεια

  • μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μόνες τους ,είτε ως βάση

  • δεν μαζεύονται στις γραμμές

  • δείχνουν το μάτι πιο φωτεινό και ξεκούραστο

  • δεν στεγνώνουν στην συσκευασία

Τα αρνητικά τους είναι

  

  • ακριβές σκιές 15 ευρώ ύστερα από έκπτωση 35%

  • δύσκολο να τις απλώσεις με πινελάκι,το δάχτυλο είναι η καλύτερη λύση

  • γυάλινη βάση επικίνδυνη να την πάρεις σε ταξίδια

Η συλλογή έχει συνολικά 9 σκιές και κυκλοφόρησε στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2013

 

 

Τα συν είναι περισσότερα από τα μείον,η σύσταση είναι πιο κρεμώδης σε σχέση με των color tattoo της maybelline  και δεν στεγνώνουν εύκολα οσο οι άλλες.Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την αγορά αυτών και απολαμβάνω να τις φοράω.

Ποια σας άρεσε;Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές;Ποια η γνώμη σας;

Φιλάκια!!!

16 σχόλια:

  1. Θεοδότα μου είναι πολύ όμορφες...δεν έχω δοκιμάσει κάποια αλλά γενικά και με τις color tattoo δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένη....Πάντως οι συσκευασία είναι τέλεια!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι συσκευασίες της benefit είναι υπέροχες,αν και από ποιότητα δεν με ενθουσιάζουν όλα τα προιόντα τους,πάντως οι σκιές βγήκαν καλές!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφες!! ειδικά αυτή η καφε-χρυσή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι εκπληκτική για την χριστουγεννιάτικη μας διάθεση....φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Den exw dokimasei kamia alla tha to ithela polu mou aresoun pio polu i 'no pressure' kai i 'bikini-tini'..
    an thes mporeis na peraseis mia volta apo to blog mas kai na gineis meleos ths pareas mas tha xaroume polu :)
    http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχα χρωματα και τελεια συσκευασια! Ειναι πολυ γλυκουλια τα βαζακια τους! Μου αρεσαν παρα πολυ οι δυο πρωτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Benefit πάντα δίνει μεγάλη βαρύτητα στη συσκευασία,ευτυχώς αυτές οι σκιές είναι πολύ καλές!

      Διαγραφή
  5. Η ροζουλί είναι υπέροχη! Όλες για την ακρίβεια! Πολύ ωραία παρουσίαση Θεοδότα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κοραλλία μου!Με έχουν βολέψει πολύ οι σκιές αυτές!

      Διαγραφή
  6. αχχχχ τι μας κανεις..τελευταια εχω φαει κολλημα με τη benefit...τα θελω ολααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ όλα τα ήθελα,αλλά συγκρατήθηκα και υπέκυψα σε 4 αποχρώσεις,ευτυχώς άξιζαν τα λεφτά τους!

      Διαγραφή
  7. Γειά σου Θεοδώρα! Δεν ήξερα ότι τα Benefit έχουν έρθει στην Ελλάδα. Τόσο άσχετη. Έχω μείνει στην εποχή που τα έψαχνα από Αμερική. Τέλος πάντων. Ωραίο post!
    Είμαι η Χριστινα απο το fauxbilicious.blogspot.com. Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι ναι έχουν έρθει Χριστίνα μου και κάποια είναι καταπληκτικά,άλλα πάλι όχι και τόσο,πάντως οι συσκευασίες τους είναι ξεσηκωτικές και υποκύπτεις στον πειρασμό!Όσο για το blog σου,δεν θα περάσω απλά ,αλλά θα παραμείνω κιόλας μιας και είναι πολύ ενδιφέρον!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή