Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

November boxes!!!Cherrybox-Glowbox!!!

Το Νοέμβριο πήρα δύο συνδρομητικά κουτιά το Cherrybox και το Glowbox!


Ας δούμε το περιεχόμενο του καθενός


Cherrybox


 

 Αρχικά ένα μήνυμα καλωσορίσματος και το μενού του κουτιού!!!



Και το περιεχόμενο του για να περιποιηθούμε τον εαυτό μας το Νοέμβριο μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού μας!!!


Θα άρχιζα να ανησυχώ αν δεν υπήρχε κάποιο προιόν αντιγήρανσης μιας και έχουν τρελαθεί όλα τα κουτιά να βάζουν ορούς και κρέμες αντιγήρανσης,έχω τέτοια serum για μέχρι τα 50 μου!

Aslavital-αντιρυτιδικός ορός στα 15,9 ευρώ,όμορφη συσκευασία και ευχάριστη η υφή του προιόντος.








Έτσι για να μην χαλαρώνουμε και δεύτερο προιόν αντιγήρανσης...έλεος δηλαδή....

Red Water-Αντιρυτιδική κρέμα ημέρας με ελιά και λεμόνι.Υπόσχεται ότι προλαμβάνει ρυτίδες και απαλύνει λεπτές γραμμές.Η εταιρεία μου αρέσει πολύ,την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα,ίσως της δώσω μια ευκαιρία αργότερα.








Arabesque-Perfect color κραγιόν 13,5 ευρώ

Ενυδατικό κραγιόν σε ένα γλυκό ανοιξιάτικο χρώμα που θα το τιμήσω τους πιο ζεστούς μήνες του χρόνου!











Cosart cosmetics-Μηχανικό eyeliner 9,8 ευρώ

Υπέροχο αδιάβροχο μολύβι ματιών σε πρακτική συσκευασία που δεν χρειάζεται ξύσιμο μιας και είναι μηχανικό,μου άρεσε περισσότερο από όλα μέσα στο κουτί!!!










Bioaroma-απολεπιστικό σαπούνι

γλυκερίνης με λούφα κατάλληλο για προβληματικές περιοχές με κυτταρίτιδα και ραγάδες.Έχει ευχάριστο άρωμα και δυο φορές που το δοκίμασα μου άρεσε πολύ!









Το κουτί αν εξαιρέσουμε την επιμονή τους σε προιόντα για ρυτίδες ήταν πολύ καλό με προιόντα σε κανονικό μέγεθος και σίγουρα άξιζε τα λεφτά του(10 ευρώ).Για πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ



Το επόμενο κουτί που πήρα ήταν το Glowbox.



 

 

5 προιόντα και αυτό το κουτί ένα σε κανονικό μέγεθος και τα υπόλοιπα σε travel και mini size



Moroccan Oil Treatment 25 ml

Το καλύτερο προιόν του κουτιού με απίθανο άρωμα και εκπληκτικό αποτέλεσμα στα μαλλιά,τα κάνει απαλά,ευωδιαστά και ευκολοχτένιστα,τα θρέφει  και τα αναδομεί.Ένα από τα αγαπημένα μου λάδια για τα μαλλιά!









Annick Goutal -Eau De Toilette Petite Cherie

Ok κάποια πράγματα είναι καρμικά,το δοκίμασα και μου άρεσε πολύ!!Και ε ναι δεν το πιστεύω το κέρδισα σε ένα διαγωνισμό,αν και μου φάνηκε πολύ μικρό το δείγμα για κουτάκι μου ήρθε το κανονικό μέγεθος από ένα διαγωνισμό από ένα από τα καλύτερα Blog ομορφιάς www.beautyblog.gr















Molton Brown Ultra smooth Coco de Mere Body Lotion 30 ml και Heavenly Gingerly Moisture Bath and shower Gel 30 ml

Αν και η μάρκα αυτή είναι ακριβή και στην Αμερική γίνεται πάταγος εμένα αυτά τα συγκεκριμένα δεν μου άρεσαν μιας και το άρωμά τους ήταν αδιάφορο και δεν διαρκούσε καθόλου στο δέρμα μου!

Τελευταίο προιόν από Neal's Yard -Rose facial wash.Υπέροχο καθαριστικό προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες,μου άρεσε αν και το άρωμα δεν με ξετρέλανε.Έστρωσε καλά στην επιδερμίδα μου,την καθάρισε καλά και δεν την ερέθισε.








Το κουτί αυτό αν και στην αρχή με απογοήτευσε μιας και η αξία του ανέρχεται πλέον στα 14 ευρώ ,οι μάρκες των κουτιών είναι πολύ ψαγμένες και ακριβές και είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω προιόντα που θα ήταν κρίμα να δώσω πολλά λεφτά και να μην μου ταιριάζει ένα προιόν.Για πληροφορίες για το κουτί αυτό μπορείτε να δείτε  εδώ .


Όσο για το Beautytestbox αυτό τον μήνα δεν στάθηκα τυχερή να το αποκτήσω μιας και αν και στήθηκα ακριβώς στη 1 που άνοιγαν οι εγγραφές και το πήρα και το έβαλα στο καλάθι μου και πήγα να το πληρώσω με Paypal μου έβγαλε μήνυμα out of stock....απογοήτευση.Μετά από μηνύματα που είδα έχουν προτεραιότητα όσα κορίτσια δεν το έχουν πάρει ποτέ,οπότε μάλλον έγώ θα ξανακάνω καιρό να το αποκτήσω και δεν θα ξαναστηθώ να περιμένω να ανοίξουν οι εγγραφές μιας και τα πρωινά είναι δύσκολο να έχω πρόσβαση σε υπολογιστή.

Εσείς πήρατε κάποιο κουτάκι;Ποιες οι εντυπώσεις σας;

Φιλάκια!!!

13 σχόλια:

  1. Μπουχαχαχαχα....πολλά αντιρυτιδικά όντως....Και εγώ πήγα να κάνω την πρώτη μου παραγγελία για το Beautytestbox αλλά δεν......!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να τους στείλεις μήνυμα ότι δεν το πήρες ποτέ να σε βάλουν σε προτεραιόητα,γιατί θέλουν να το δοκιμάσουν και νέες συνδρομήτριες,οπότε την επόμενη φορά στείλτους νωρίτερα μήπως και τα καταφέρεις!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. κ γω προσπάθησα να πάρω το ΒΤΒ! Όπως τα λες...το έβαλα στο καλάθι μου, αλλά τζίφος! Δεν το πρόλαβα! Κρίμα, γιατί ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, μιας και είναι το μόνο που δεν έχω πάρει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στην Λυγερή τον επόμενο μήνα ενημέρωσε τους στη σελίδα τους στο fb οτί δεν το πήρες ποτέ για να σου κρατήσουν κουτί αν γίνεται και μπορούν,αλλιώς είναι πολύ άσχημο να γίνεται τόσο αγχωτική μια παραγγελία ενός κουτιού που το παίρνεις για διασκέδαση και ευχαρίστηση.

      Διαγραφή
    2. τους το είπα και με έβαλαν σε προτεραιότητα, αλλά πάλι τίποτα. Πάλι δεν ήμουν από τις τυχερές που το πρόλαβαν! Με έχει -ειλικρινά- συγχίσει το γεγονός ότι για ένα κουτί, που στην τελική το πληρώνεις και δεν σου το κάνουν δώρο, κάθεσαι και περιμένεις και αγχώνεσαι! Για όλα φυικά μιλάω τώρα!

      Διαγραφή
  3. Ωραία τα παρουσίασες και τα 2 μαζί!
    Μάλλον το BTB είναι περιζήτητο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πως να μην είναι αφού βάζει απίθανα πραγματάκια!Κάθε φορά που ανοίγουν οι συνδρομες γίνεται όπως την Black Friday στην Αμερική,χαμός!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το άρωμα, πολύ όμορφη συσκευασία! Μ'άρεσαν και τα δύο κουτιά αλλά θα έπαιρνα Glowbox μόνο και μόνο για το Moroccanoil!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ούτε και εγώ το πίστευα ότι κέρδισα,τρελάθηκα από την χαρά μου!Το Glowbox βάζει πολύ ανεβασμένες μάρκες και δύσκολα του λες όχι!

      Διαγραφή
  5. Σταμάτησα να αγοράζω κουτιά αλλά νομίζω ότι το glowbox υπερέχει.
    Θα διαφωνήσω μόνο στα molton brown προϊοντα που είναι καταπληκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαρκεί η μυρωδιά τους και αυτό με απέτρεψε από το να αγοράσω κάποιο μεγάλο μέγεθος!Εγώ δύσκολέυομαι να αντισταθώ και να μην πάρω κάποιο κουτί,ευτυχως κάποια γίνονται ανάρπαστα και μου κάνουν οικονομία!

      Διαγραφή
  6. Καλησπερα μηπως μπορεις να μου πεις με ποιο κουριερ παρελαβες τo κουτι του cherrybox κι αν σε ειδοποιουν ποτε θα στο παραδωσουν?σευχαριστω πολυ για το review σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θυμάμαι καλά είναι η acs,και συνήθως το cherrybox σου στέλνει μήνυμα πότε θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις,πχ για τον Δεκέμβρη ξεκινάνε στις 11 Δεκεμβρίου και επειδή η έδρα τοτ cherrybox είναι η Θεσσαλονίκη το παραλαμβάνουν πρώτα οι κοπέλες που μένουν Θεσσαλονίκη και μετά από 1-2 μέρες το παίρνει και η υπόλοιπη Ελλάδα!Ελπίζω να βοήθησα,φιλιά!

      Διαγραφή