Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

September Glowbox



Το επόμενο κουτάκι που παρέλαβα και δοκίμασα για να σας πω δυο λόγια και τις εντυπώσεις μου για τα προιόντα του είναι το Glowbox.

Το Glowbox έκανε πριν λίγους μήνες ένα δυναμικό ξεκίνημα με πολύ ωραία προιόντα και εξαιρετικές μάρκες,το κουτάκι αυτού του μήνα ήταν μια απογοήτευση για μένα και ο λόγος είναι ότι περιείχε μόνο δείγματα,θα μου πείτε ok δεν είναι υποχρεωμένοι να βάζουν πάντα κανονικά μεγέθη,όμως ήδη στην μικρή αγορά της Ελλάδας μας υπάρχουν άλλα δύο κουτιά που βάζουν full size προιόντα,οπότε το Glowbox αυτού του μήνα έχασε στα σημεία!


Ας τα δούμε λίγο αναλυτικότερα   





5 λοιπόν τα δείγματα,όταν τα άλλα κουτιά βάζουν τουλάχιστον 6 ή 7 προιόντα σε διάφορα μεγέθη...




Η κρέμα Biotherm Aquasource 15 ml είναι εξαιρετική κρέμα,μυρίζει υπέροχα,ενυδατώνει και είναι δροσιστική.Είναι σίγουρα η καλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω δοκιμάσει για τις ανάγκες της επιδερμίδας μου,την λάτρεψα και εννοείται ότι θα την πάρω και σε κανονικό μέγεθος,την είχα ήδη δοκιμάσει σε περιοδικό που την περιείχε,αλλά δεν με χάλασε καθόλου που την ξαναπήρα ,γιατί απλά την λατρεύω.
Το καλύτερο προιόν του κουτιού με διαφορά!!!





Από την Lancome το δεύτερο δείγμα είναι ο ορός Advanced Genifique στα 7 ml.Μοιάζει πολύ με το Night Repair της Estee Lauder,έχει και αυτό σταγονόμετρο και αντιγηραντική δράση,το δοκίμασα και είδα ότι έχουν την ίδια υφή,καλό προιόν αλλά σίγουρα για ωριμότερες επιδερμίδες.








Τρίτο προιόν η μάσκαρα YSL Babydolls.
Στην αρχή την παρεξήγησα και δεν μου άρεσε το βουρτσάκι της και το γεγονός ότι είναι αρκετά ξηρή,με τον καιρό όμως είδα ότι κάνει καλή δουλειά και έχω τέλεια διαχωρισμένες βλεφαρίδες και μακριές,δεν δίνει όγκο και φεύγει εύκολα στο ντεμακιγιάζ.Δεν νομίζω όμως να την έπαιρνα σε κανονικό μέγεθος,γιατί υπάρχουν οικονομικότερες μάσκαρα που κάνουν την ίδια δουλειά.












Τελευταία προιόντα που τα περίμενα πως και πως μιας και άκουγα τα καλύτερα από πολλά κορίτσια και δεν τα είχα ποτέ δοκιμάσει ήταν από την Kiehls η κρέμα σώματος και το σαμπουάν και τα δύο στα 30 ml.Ευτυχώς που τα περιείχε το κουτί και τα δοκίμασα,ΔΕΝ μου άρεσαν...πολύς ντόρος για κάτι που δεν αξίζει κατά την γνώμη μου.Η ενυδατική μυρίζει ελάχιστα και αδιάφορα και το σαμπουάν μου φάνηκε και αυτό αδιάφορο.Ειλικρινά δεν θα επένδυα τα λεφτά μου σε αυτή την μάρκα μετά από 2 στα 2 αποτυχημένα κατ'εμέ προιόντα της.


Αυτό  ήταν κορίτσια μου το περιεχόμενο του Glowbox που στοιχίζει 12 ευρώ...2 ευρώ ακριβότερα από τα άλλα δύο κουτιά(Beautytestbox και Cherrybox) αν το πάρεις μέσω paypal. Για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε εδώ http://www.glowbox.gr/
Οι συνδρομές ανοίγουν στις αρχές κάθε μήνα για λίγες ώρες μιας και τα κουτιά εξαντλούνται αμέσως.Ελπίζω ο επόμενος μήνας να κρύβει καλύτερες εκπλήξεις!!!
Φιλιάααα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

8 σχόλια:

  1. δεν το έχω αγοράσει,αλλά από αυτά που έχω δει,μόνο το πρώτο κουτί άξιζε τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά ήμουν ευχαριστημένη από το Glowbox αλλά αυτό το μήνα ήταν απογοητευτικό!

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσαν αρκετά τα προϊόντα και αυτού του Glowbox!
    Η κρέμα μου άρεσε και εμένα πολύ και σίγουρα θα την αγοράσω σε κανονικό μέγεθος..
    Η mascara δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μάρκες είναι εντυπωσιακές και ιδιαίτερα πρωτοκλασάτες και σίγουρα ήταν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσουμε κάποια προιόντα που δεν νομίζω να διέθετα τόσα λεφτά να τα πάρω!

      Διαγραφή
  3. αυτό ευτυχως το προλαβα! πολύ μου άρεσαν ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ είχα μεγαλύτερες προσδοκίες από αυτό το κουτί,για να δούμε τι θα έχει ο επόμενος μήνας!

      Διαγραφή
  4. Έχεις δίκιο για το μέγεθος, αλλά όλα τα προϊόντα ήταν πολύ καλά! Το σέρουμ και η μάσκαρα ειδικά....τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μάρκες δεν παιζόταν,αλλά όλα σε μικρό μεγεθος;;;ας έβαζαν κάτι σε κανονικό να εξισσοροπούσαν την διαφορετικότητα με τα προηγούμενα κουτιά τους!!!

      Διαγραφή