Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Beauty Tag by Theodota!!!

This, That or Else Beauty Tag



Βλέπω πολλά tag να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και έτσι αποφάσισα να κάνω και εγώ ένα με ερωτήσεις για τα ελληνικά δεδομένα και γούστα!!Έτσι ως ανήσυχο πνεύμα εμπνεύστηκα 25 beauty related ερωτήσεις και θα μου έδινε μεγάλη χαρά να δω όλες τις κοπέλες να κάνουν το tag αυτό είτε στα blogs τους είτε σε βίντεο!!!

Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις και να απαντήσουμε σε αυτές...ελπίζω να διασκεδάσετε!!!

1.Sephora ή Hondos center;
Αν και λατρεύω τα sephora γιατί έχουν exclusive brands θα επέλεγα τα Hondos γιατί έχουν μεγαλύτερη ποικιλία τόσο σε ακριβά όσο και σε οικονομικά προιόντα!
2.Too faced ή Benefit;
Too faced τόσο σε συσκευασίες όσο και σε ποιότητα
3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;
Μεταξύ αυτών των 3 ελληνικών εταιρειών επιλέγω Radiant γιατί τα προιόντα της εταιρείας αυτής ταιριάζουν καλύτερα σε μένα!
4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Αν και μου αρέσει η ιδέα να γεμίζω την μπανιέρα και να κάνω αφρόλουτρο δεν έχω πλέον χρόνο για κάτι τέτοιο οπότε επιλέγω αφροντούζ.
5.Body butter ή Body lotion;
Body lotion ,γιατί απορροφάται πιο εύκολα και υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία αρωμάτων και εταιρειών.
6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο γιατί δεν λερώνει τον χώρο,δεν αφήνει υπολείμματα και είναι πιο πρακτικό!!
7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Μ'αρέσουν τα μακριά όχι βέβαια τα πολύ μακριά αλλά επιλέγω κοντά για λόγους υγιεινής και δουλειάς.
8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την χαρά της βόλτας όταν δοκιμάζεις προιόντα και μπορείς να βρεις πραγματικά αυτό που σου ταιριάζει!!
9.Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες γιατί έχεις μεγαλύτερη ποικιλία και μπορείς να τις πάρεις μαζί σου σε ταξίδια!
10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Μακριά μαλλιά!!!!
11.YSL,Dior ή Estee Lauder;
Λατρεύω  Dior!!!
12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;
Χμμμ δύσκολη ερώτηση μ'αρέσουν και τα τρία,αλλά τον Σεπτέμβριο μου άρεσε πιο πολύ το Beautytestbox!!!
13.Υγρό ή gel eyeliner;
Προτιμώ υγρό eyeliner!
14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Κλασσική ,γιατί βαριέμαι να παίρνω ανταλλακτικά και μπαταρίες όλη την ώρα.
15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Χρησιμοποιώ λούφα γιατί νιώθω ότι καθαρίζει καλύτερα το δέρμα μου,δεν μαζεύει μικρόβια και απολεπίζει!
16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Στην άκρη γιατί με κολακεύει περισσότερο!!

17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Μ'αρέσει πάντα να φοράω όμορφα διακριτικά σκουλαρίκια και κάποιο βραχιόλι!
18.Ματ ή shimmer σκιές;
Διαλέγω ματ σκιές!
19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Παλαιότερα λάτρευα να μαυρίζω,τώρα βαριέμαι και δεν κάθομαι καθόλου στον ήλιο.
20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Μόνο όταν είναι να πάω σε γάμο ή κάπου πολύ επίσημα πάω να χτενιστώ στο κομμωτήριο,αλλιώς τα κάνω πλέον μόνη μου στο σπίτι.
21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Όχι γιατί δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου.
22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Όχι δεν μου αρέσει αυτή  η ιδέα.
23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
Καλλυντικά....είναι η αδυναμία μου!!
24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Μόνος του γιατί η χειρονομία μετράει!!!
25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Αν και θα ήθελα να πάω σε κέντρο αισθητικής για να με καλομάθουν,δεν το έχω κάνει ποτέ και καταλήγω πάντα να κανακεύω τον εαυτό μου στο σπίτι.



Αυτό ήταν το inspired by me TAG και περιμένω και τις δικές σας απαντήσεις με χαρά!!!
Θέλω να το κάνετε όλες οι beauty Queens μου..ακούτεεε;;;;Φιλιά!!!!







34 σχόλια:

  1. Τι ωραίο tag!!!!!! Θέλω πολύ να το κάνω, μου άρεσαν οι ερωτησούλες σου!!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άννα μου,θα χαρώ να τις διαβάσω!

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους κατάφερα να κάνω κι εγώ το όμορφο tag, λίγο καθυστερημένα από όταν το ανακάλυψα αλλά δεν έπαιζε να μην το κάνω!!! :) :)

      Διαγραφή
  2. απαντησαααα...πολυ ωραιο tag μπραβο!!!
    http://parfum-color.blogspot.gr/2013/09/25-beauty-related-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου έδωσες πολύ ωραία ιδέα για ποστ!!
    Beauty Notes by Athina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο tag, θα το ξαναπώ! Θα το κάνω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου θα είναι μεγάλη μου χαρά να μου το απαντήσεις...όσα περισσότερα μαθαίνω για τις διαδικτυακές μου φίλες τόσο πιο πολύ μου αρέσει!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο Tag δεν το συζητώ !!!!! Το κάνω άμεσα!!!! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε περιμέεενωωωω!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/by-theodota.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK τα είπαμε καταπληκτικές απαντήσεις και να με περιμένεις για beauty pampering :)

      Διαγραφή
  7. teleies erwtiseis!!!sigoura th to kanw!super!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο tag! Θα προσπαθήσω και εγώ να το κάνω!
    Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου, θα χαρώ πολύ να σε δω και στο δικό μου :)
    Φιλιά Μπέτυ
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να το δω και εγώ γράφτηκα στο δικό σου και ξετρελάθηκα με τα post σου!

      Διαγραφή
  9. καλησπερα! καλως σε βρηκα και καλο μηνα!

    επαιξω κι εγω μολις! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες και εσύ στην ''ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα''!!!Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο tag! Μόλις σε ανακάλυψα κι έγινα μέλος :)

    Δες τις απαντήσεις μου αν θέλεις εδώ:

    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-tag.html

    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε παρα πολυ αυτο το tag ειναι πολυ καλο ακόμη και για βιντεο.Πραγματικα δεν ξερω να κανω post η βιντεο?χμμμ θα το σκεφτώ ......φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οκ τοτε θα ειναι το επομενο μου βιντεο.φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμο το βιντεο το βράδυ θα το ανεβάσω ......θελω να σε ρωτήσω αν μπορω να βάλω μπροστά στο βιντεο την φωτογραφία που έχεις σ το post του tag αυτη με το κραγιόν και την κοπέλα ?

      Διαγραφή
    2. εννοείται να την βάλεις!!!!ανυπομονώ να το δω!!

      Διαγραφή
  13. Το έκανα κι εγώ! Δες εδώ!!!! :)

    http://yoursnatty.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-beauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή