Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

My favourite balm!!!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για το προιόν που κυριολεκτικά έσωσε τα χείλη μου και αξίζει μια ιδιαίτερη αναφορά!


Είναι το lip balm Reve De Miel από την Nuxe!


 

Είναι στα 15 γρ και η τιμή του σε ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι στα 9,5 ευρώ!


Είναι ένα βάλσαμο θρέψης που ενυδατώνει και μαλακώνει τα σκασμένα και ταλαιπωρημένα χείλη!

Μυρίζει θεικά μέλι και έχει υφή σαν κεραλοιφή,δεν αφήνει χρώμα και απορροφάται εύκολα από τα διψασμένα χείλη!


 

Εάν τα χείλη είναι σκασμένα,αλλά ακόμα και αν προληπτικά θέλετε να έχετε περιποιημένα ,απαλά και ενυδατωμένα χείλη αυτό το προιόν είναι ένα κόσμημα που αξίζει να το δοκιμάσετε!Δεν ερεθίζει και έχει θεραπευτικές ιδιότητες!


Δεν θα μπορούσα να περιμένω κάτι λιγότερο από αυτή την εταιρεία μιας και όλα της τα προιόντα είναι άκρως προσεγμένα και καταπληκτικά!

Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα review από την εν λόγω εταιρεία!


Το καλοκάιρι τελείωσε και τα χείλη χρειάζονται φροντίδα και προστασία.Ενα δώρο στον εαυτό σας είναι αυτό τo lip balm!


Το έχετε δοκιμάσει;

Ποιο είναι το αγαπημένο σας προιόν από την Nuxe;


Φιλάκια!!!





10 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα το δοκιμάσω όταν τελειώσω κάποιο απ'αυτά που έχω! Μέχρι τώρα ένα απ'τα πολύ καλά lip balms που έχω δοκιμάσει, είναι ένα (σε βαζάκι πάλι) από Soap & Glory - κάνει απίστευτη δουλειά! Όλα τ'άλλα σχεδόν το ίδιο μου φαίνονται, μόνο αυτό θα'λεγα ότι έχω ξεχωρίσει και χρησιμοποιώ όταν πραγματικά έχω ανάγκη από επανόρθωση και άμεση ενυδάτωση. Αλλά και της Nuxe εκτός του ότι πρέπει να μυρίζει τέλεια, με τρελαίνει η υφή του! Λατρεύω τα παχύρρευστα προϊόντα περιποίησης, από κρέμες μέχρι lip balms. Πολύ ωραίο review και μου είχες λείψει τόσο καιρό που δεν έβλεπα post σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά έπεσαν πολλά μαζεμένα από υποχρεώσεις και δουλειές,αλλά τώρα επανέρχομαι δυναμικά και δεσμεύομαι να είμαι συνεπής στο αγαπημένο μου blog!!Και εμένα μου έλειψαν τα σχόλια σας και έχουμε τόσα να πούμε!!Πολύ θέλω να δοκιμάσω και εγώ soap & glory!Μακάρι να μπορούσα να τα βρω Ελλάδα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εχω ακούσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο προϊόν. Λατρεύω το πολυχρηστικό λαδακι από την nuxe φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το άρωμα όλων των προιόντων της Nuxe είναι φανταστικό!Μου άρεσε πάρα πολύ όλη η σειρά τους!!

      Διαγραφή
  3. δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο nuxe αλλα αν επιχειρησω να δοκιμασω σιγουρα θα παρω αυτο το ενυδατικο πρωτα πρωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις Nuxe νομίζω μετά θα δυσκολευτείς να τα αποχωριστείς,και στα ηλεκτρονικά φαρμακεία οι τιμές τους είναι πολύ προσιτές!

      Διαγραφή
  4. Είμαι σε αναζήτηση καλού lip balm γιατί λίγο τα stains, λίγο τα ματ κραγιόν, λίγο η υψηλή περιεκτικότητα σε οινόπνευμα του lip sealer, λίγο το κρύο που έρχεται... πόσο να αντέξει πια το καημένο το χειλάκι. Γενικά προτιμώ τα lip balms σε lip tubes και όχι σε containers αλλά με έπεισες ότι αυτό αξίζει τον κόπο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ao passar pela net encontrei seu blog, estive a ver e ler alguma postagens
    é um bom blog, daqueles que gostamos de visitar, e ficar mais um pouco.
    Tenho um blog, Peregrino E servo, se desejar fazer uma visita.
    Ficarei radiante se desejar fazer parte dos meus amigos virtuais, saiba que sempre retribuo seguido
    também o seu blog. Minhas saudações.
    António Batalha.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: https://www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή