Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Splendid news for Thessaloniki !!!My amazing Haul!!!!

Σήμερα σας έχω καταπληκτικά νέα και θέλω οπωσδήποτε να τα μοιραστώ μαζί σας!!!Ιδιαίτερα για τα κορίτσια της Βόρειας Ελλάδας που επιτέλους θα έχουν την δυνατότητα να παίρνουν προιόντα Rimmel και W7  σε πολύ οικονομικές τιμές από μαγαζί και θα έχουν την δυνατότητα να τα δοκιμάζουν.


Το μαγαζί λέγεται the beautyhall και είναι στην Μπότσαρη 13.Σήμερα η κοπέλα τα έστηνε και περιμένει και άλλες παραλαβές αύριο ,αλλά μπορείς να ψωνίσεις!!Ήμουν η δεύτερη πελάτισσα και μου άρεσε πολύ η ευγένεια της και η πληθώρα προιόντων!!!



Για να δούμε τι πήρα για αρχή και θα πάω ξανά σύντομα να πάρω και άλλα πολλά πολλά πραγματάκια!!!Φυσικά μου ήταν αδύνατο να μην σας ενημερώσω γιατί επιτέλους μπορούμε να παίρνουμε κάποιες αγαπημένες μας μάρκες που βρίσκαμε μόνο online και μάλιστα το ίδιο φθηνά!!!



Και πιο αναλυτικά...



 

Την παλέτα της W7 IN THE BUFF!!! Τι και αν έχω όλες τις naked παλέτες ,αυτό είναι ένα εξαιρετικό dupe με την ίδια απόδοση χρωμάτων και μόνο στα 10 ευρώ!!!Έτσι είπα να την πάρω να την δοκιμάσω και να πάρω μετά και άλλες για δωράκια!!!!10 ευρώ τέτοια παλέτα για μένα είναι πειρασμός!!!


 


Επόμενες αγορές τα  Candy Floss και The Honey Queen στα 7 ευρώ το καθένα!!Το πρώτο είναι shimmer powder και το δεύτερο ρουζ μωσαικό!Όσες ήδη τα γνωρίζετε είναι ισάξια της Benefit με ίδια ποιότητα και συσκευασία!


Τέλος πήρα...


Την σκιά μολύβι που μπορεί να φορεθεί και μέσα στο μάτι και δίνει απίστευτη λάμψη στα 5 ευρώ!!!Chunky Eyes λοιπόν..καινούριο προιόν και βγαίνει σε πολύ όμορφες αποχρώσεις!!!


Αύριο θα έρθει και το Africa bronzer που το ήθελα εδώ και καιρό!!!Και rimmel παραλαβές!!!

Οπότε με βλέπω να ξαναπηγαίνω σύντομα!!!!

Αυτά είναι τα ενθουσιώδη μου νέα!!!

Καλές αγορές και περιμένω να μου πείτε και τα δικά σας  ψώνια!!!

Φιλάκια!!!!!


8 σχόλια:

  1. αααα τελεια!
    ενθουσιαστηκα μαζι σου φιλη!

    μεγεια ολα!!!

    φιλακια πολλα πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που είσαι μακρία Κική μου ,είναι πολύ όμορφο κατάστημα!!!

      Διαγραφή
  2. με γεια σου!!
    την παλετα in the buff θέλω κ εγώ να την πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ήρθε και ακριβές αντίγραφο της Naked 3 και πολύ κολάστηκα!!!Είναι και αυτή πανέμορφη!!!

      Διαγραφή
  3. με γεια! το candy floss ειναι πολυ ωραιο προϊόν. για τα υπόλοιπα , θα περιμενω κριτικες! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή