Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Αγαπημένα Μαρτίου!!!!



Και ήρθε αυτή η στιγμή του μήνα που σας λέω ποια προιόντα αγάπησα πιο πολύ και φόρεσα και φυσικά ενέκρινα....


Ας τα δουμε λοιπόν ένα ένα τα 10 καλύτερα του μήνα Μαρτίου!!!!



 

Ναι ναι απέκτησα και εγώ την πολυπόθητη παλέτα Naked 3 της urban decay.Πρόκειται για μια παλέτα που πολυσυζητήθηκε και παρουσιάστηκε από πολλά κορίτσια εντός και εκτός Ελλάδας!Έχει ροζ χρυσούς τόνους με ματ και shimmer σκιές που φοριούνται όλες τις ώρες της ημέρας!!!


Επόμενο αγαπημένο είναι η κρέμα ματιών της benefit It's potent.Την φοράω αυτό τον καιρό και είμαι αρκετά ευχαριστημένη αν  και όσες διαβάζετε το blog μου θα ξέρετε ότι σαν την κρέμα ματιών της Pirindream δεν υπάρχει!!!


Αυτό τον μήνα έκανα και την υπέρβαση και έβαφα 2 με 3 τούφες κόκκινες με την μάσκαρα της essence της σειράς Kalinka.Φεύγει με ένα λούσιμο πολύ εύκολα και χαρίζει ένα νέο εφήμερο στιλ στο χτένισμά σου!


 

Από την ίδια σειρά της Essence Kalinka πήρα και το ρουζ που έγινε ανάρπαστο.Είναι ένα απαλό ροδακινί  με το όνομα 01 East Side story και σε τιμή 4,5 ευρώ που μπορείς να βάλεις και άλλες στρώσεις για πιο έντονο αποτέλεσμα!


Αγαπημένος συνδυασμός είναι το κραγιόν της Estee Lauder 55 και το lipgloss Korre Natural Purple 25.

Τα έλιωσα στην κυριολεξία αυτό τον μήνα!!!


Τίμησα πάρα πολύ και την μάσκαρα της The Balm σε απόχρωση για ξανθιά μαλλιά που καλύπτει τέλεια τα άσπρα και είναι ένα καλό μπάλωμα πριν την βόλτα στο κομμωτήριο!!!


Αγαπημένο αξεσουάρ και το συλλεκτικό ψαλιδακι Shu Uemura σε συνεργασία με τον Karl Lagerfeld!Κάνει εξαιρετική δουλειά για μακριές γυριστές βλεφαρίδες όλη την ημέρα!!!


Δεν μπορώ να μην συμπεριλάβω στα αγαπημένα μου και αυτό το gloss control της LOREAL που δίνει κράτημα και λάμψη με ένα μόνο ψέκασμα!!!Δεν κολλά τα μαλλιά και δεν γεμίζουν αντιαισθητικά ασπράκια μετά το χτένισμα!!


Το Βερνίκι Νυχιών Lacque Brilliance GG Tempting Pink της Oriflame ήταν το αγαπημένο μου του μήνα το οποίο και πολυφόρεσα και μου έκανε τα νυχάκια μου ανοιξιάτικα και φωτεινά!!!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου,εσείς πιο από όλα ξεχωρίσατε και θέλετε να δοκιμάσετε;


Φιλάκια!!!










38 σχόλια:

  1. Poly omorfa ola. Exw ki egw tin mascara thn kokkini gia ta mallia alla moy ta sklirainei arketa kai den moy poly arese.
    Thn Naked 3 apo pou thn pires?
    Filia, Maria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου την πήρα από το Beautybay ,και μένα μου τα σκληραίνει γιάυτό μόλις στεγνώσει βουρτσίζω την τούφα μου και μαλακώνουν κάπως.Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. είναι τέλειο το ψαλιδάκι shu και χαριτωμένο επίσης και μένα είναι το αγαπημένο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Μυρόνα και Karl πάνε πακέτο.Ήμουνα σίγουρη ότι θα είναι η αγαπημένη σου,φιλιά!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία αγαπημένα! η naked 3 ειναι φοβερη! αχ εγω να δώ πότε θα την πάρω!
    αν θες μπορείς να επισκεφτείς και το δικο μου μπλογκ http://fay-justbeauty.blogspot.com/

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πειρασμός η άτιμη!!!Σου εύχομαι να την πάρεις σύντομα!!!Θα επισκεφτώ το blog σου οπωσδήποτε!!

      Διαγραφή
  4. Το ψαλιδακι ειναι τόσο γλυκό :-).Πολυ όμορφα αγαπημενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραια ολα κοριτσι... Το ψαλοδακι το ζαχαρωνω καιρο;που το βρισκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που ξαναμπήκες στον κόπο να μου ξαναγράψεις!!Το πήρα από το ebay,αλλά προσοχή στις μαιμούδες που κυκλοφορούν!Είναι πολύ καλό αν και τώρα δεν νομίζω να υπάρχει διαθέσιμο.

      Διαγραφή
  6. πολυ ομορφα προϊοντα...ενω ειχα λυσσαξει να παρω την naked 3 τωρα που καλοκαιριαζει το ξανασκεφτηκα και λεω να παρω μια αλλη naked..Θα δειξει ομως... επισης θελω πολυ να δοκιμασω την κρεμα ματιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει ότι θα την πάρεις σύντομα γιατί είναι καταπληκτική και φοριέται όλες τις εποχές!!!

      Διαγραφή
  7. ΠΟλύυυυυ όμορφα όσα μας δείχνεις Θεοδότα μου!!
    Ειδικά η naked3 και η κρεμούλα από Benefit!!!!
    Καλό Μήνα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία και ξεχωριστα οσα εδειξες:) Αχ αυτη τη Naked! Πρεπει κι εγω να την αποκτησωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου φτιάχνουν την διάθεση τα όμορφα καλλυντικά και προιόντα!!!!Γι'αυτό και δινω ιδιαίτερη βάση στα αγαπημένα του μήνα!!!!

      Διαγραφή
  9. Όλα τέλεια !! Την παλέτα Naked θέλω να την αγοράσω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάταγος θα γίνει με αυτή την παλέτα όταν την φέρουν τα sephora!!

      Διαγραφή
  10. την λατρεύω και εγώ την naked!την κρεμούλα για την μάτια την έχω βολευτεί πολύ για το πρωί...αρκετά καλή!!!φιλιααα
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και έχω δοκιμάσει καλύτερη ,την συμπαθώ και αυτή την κρέμα,αλλά δεν θα την ξαναπάρω!!!!Είναι ακριβούτσικη αρκετά!

      Διαγραφή
  11. το ρουζάκι φαίνεται πανέμορφο και με εξαιρετική χρωματική απόδοδση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες είναι πολύ φωτεινό χρώμα!

      Διαγραφή
  12. Πανεμορφα ολα τα πραγματακια σου!!!! :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα!!Θέλω πολύ να δοκιμάσω την Naked 3!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα όλα,μου τράβηξε όμως την προσοχή η Naked3 την θέλω τόσο πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποχρώσεις σε ροζ χρυσό είναι ο απόλυτος συνδυασμός και είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητη μια τέτοια παλέτα!

      Διαγραφή
  15. παρα πολυ ομορφα ολα τους!
    φιλακια πολλα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η κρέμα ματιών κι εμένα μ'αρέσει αρκετά! Πολύ ωραία αγαπημένα Θεοδότα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου όμορφη σε ευχαριστω πολύ!!!Είναι όπως τα λες αρκετά καλή,αλλά όχι η καλύτερη!

      Διαγραφή
  17. Πόσο ωραία αγαπημένα... θέλω πολύ να δοκιμάσω την κρέμα ματιών κάποια στιγμή και τη Naked3 τη ζηλεύω τοοοοοσο μα τοοοοσο πολύ!!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,η κρέμα είναι πολύ καλή,αλλά η Naked3 πρέπει οπωσδήποτε να προστεθεί στην συλλογή σου!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία όλα! Θέλω απεγνωσμένα να αποκτήσω τη naked3! Q)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είσαι φαν του online shopping εύχομαι γρήγορα να την φέρουν τα sephora!

      Διαγραφή