Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα Φεβρουαρίου!!!

Άλλος ένας μήνας τελείωσε και αν και κουτσουρεμένος,πάλι συγκέντρωσε 10 αγαπημένα προιόντα που χρησιμοποίησα και ευχαριστήθηκα πολύ.Έτσι λοιπόν αποφάσισα να σας τα δείξω και αν δεν τα έχετε δοκιμάσει να τα έχετε στα υπόψη σας γιατί κατά την γνώμη μου αξίζουν!

 


Και ας ξεκινήσουμε από τα μαλλιά!!!

 Σαμπουάν mythic oil ,αν και το άρωμα είναι ωραίο δεν διαρκεί στα μαλλιά,αλλά τα κάνει μεταξένια και απαλά!!!Με πολύ εύχρηστη συσκευασία,είναι μια μικρή πολυτέλεια στο μπάνιο μου!!!
 

 Η μάσκα mythic oil σετάκι με το σαμπουάν ολοκλήρωνε την περιποίηση των μαλλιών μου και τα έκανε ευκολοχτένιστα και μαλακά!!!




 

 


Fructis Garnier Γαλάκτωμα σε σπρει για μπούκλες σαν δαχτυλίδι!Ψεκάζω σε νωπά μαλλιά και τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά!Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μιας και τα σπαστά μαλλιά μου γίνονται σγουρά και πολύ εντυπωσιακά!










Γαλάκτωμα σώματος της Castalia!Μου ήταν αδύνατο να μην το αναφέρω...η αλήθεια είναι ότι έχω φάει κόλλημα μαζί του,μου αρέσει πάρα πολύ!!!



Νεράκι της Vichy.Purete Thermale!!Το χρησιμοποιώ για τονωτική lotion κυρίως και όχι τόσο για ντεμακιγιάζ και νιώθω την επιδερμίδα μου τέλεια ,πεντακάθαρη και φωτεινή!!!


 

 

 

Ερωτευμένη είμαι με το βερνίκι νυχιών του Κορρε σε απόχρωση Nude 31.Ευκολοφόρετο για κάθε μέρα,κάνει τα νύχια τόσο περιποιημένα και διακρτικά που με γεμίζει αυτοπεποίθηση όταν το φοράω και ακόμα και να ξεφλουδίσει λίγο δεν νιώθω άβολα μιας και δεν φαίνεται άσχημα!





Dermablend Vichy concealer!!!Σε απόχρωση porcelain!Είναι απόλυτα καλυπτικό και το βάζω κάτω από τα μάτια κυρίως και εξαφανίζονται οι μαύροι κύκλοι.Μου άρεσε γιατί είναι εύχρηστο και πολύ απαλό!
















Apivita βιολογικό λάδι άγριο τριαντάφυλλο.Το εφαρμόζω το βράδυ και κάνω ελαφρύ μασάζ στο πρόσωπο!Ενυδατώνει το δέρμα μου,έχει αντιγηραντική δράση και είναι βιολογικό!Την επόμενη το πρωί το πρόσωπό μου είναι απαλό και λαμπερό!















 

 

Κραγιόν Mac cremesheen Morning rose!

Συλλεκτικό κραγιόν με πολύ ωραία απόχρωση για κάθε μέρα!Το αγαπώ και το έλιωσα όλο τον Φλεβάρη και όπως φαίνεται θα το φορέσω πάρα πολύ και όλο τον Μάρτη!!!



 

Τα λόγια έιναι περιττά για το τελευταίο αγαπημένο μου.Όσες δεν το γνωρίζετε είστε αδιάβαστες και κρίνεστε μετεξεταστέες!Τα χρώματα είναι τέλεια,ματ και ιριδίζοντα,με διάρκεια και εξαιρετική ποιότητα!!!!Έχω παραγγείλει και την Naked 3 και η χαρά μου δεν περιγράφεται ...την περιμένω πως και πως!!!










Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου,έχουμε κάποιο κοινό;Ποιό ξεχωρίσατε περισσότερο και θέλετε να δοκιμάσετε;

Καλό μήνα ομορφιές μου και γρήγορα να φτιάξει ο καιρός να μπούμε σε ανοιξιάτικη διάθεση!!!

24 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα αγαπημένα!!για τα mythic oil συμφωνώ απόλυτα!ειδικά με την μάσκα έχω φάει κόλλημα!!
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι θαυμάσια η ποιότητά τους!!Θέλω να πλένω συνέχεια τα μαλλιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι λίγο το να πω πως λατρεύω τη mythic oil masque! :)
    Είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία αγαπημένα! Το κραγιόν φαίνεται πολύ ωραίο, όσο για την παλέτα, κι εγώ τη χρησιμοποιώ καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είχα βάλει για καιρό στην άκρη ώσπου μόλις την ξαναδοκίμασα δεν μπορώ χωρίς αυτήν!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!!!Ελπίζω σύντομα να μπορέσω να αγοράσω την Naked3 αλλά μου αρέσει πολύ και η naked που έχεις εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι παλέτες naked!Όλες είναι απίστευτα ποιοτικές!!!Καμιά δεν με απογοήτευσε!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραια όλα!!! το λαδακι αγριο τριανταφυλλο θελω και εγω να το παρω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλό αλλά θέλει την ελάχιστη ποσότητα γιατί είναι ενυδατικό!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Θεοδωτα μου.
    Καλο μηνα και καλη σαρακοστη να εχεις.
    ολα τα προιοντα τελεια αλλα οι σκιες μοναδικες.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα δοκιμάσω σιγουρα το Fructis Garnier Γαλάκτωμα σε σπρει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και εσύ έχεις υπέροχα μαλλιά,φαντάζομαι ότι με αυτό θα γίνουν ακόμα καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!
    Πολύ όμορφα όλα! :) Αν και τελικά μένω μετεξεταστέα! :Ρ
    Αχ αυτές τις παλέτες πρέπει κάποια στιγμή να τις δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ δεν ήξερες τις παλέτες της urban decay;Ελπίζω αν τις πάρεις ποτέ να μην πάθεις την ίδια εξάρτηση με μένα γιατί είναι υπέροχες και εθιστικές οι άτιμες!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. τι τυπο επιδερμιδας εχεις?? το τριανταφυλλο κανει για λιπαρες επιδερμιδες??το dermablend δεν το εχω δοκιμασει κατω απο τα ματια..μου φαινεται πολυ βαρυ σαν προϊον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Βάσω μου για λιπαρές δεν κανει,ήδη στην δικιά μου ξηρή επιδερμίδα και είναι super ενυδατικό,όσο για το dermablend είναι πολύ πιο ελαφρύ από ότι το φανταζόμουνα και απλώνεται πανεύκολα και δεν φαίνεται καθόλου παστωμένο το πρόσωπο!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα, τη μάσκα την έχω και εγώ και μου αρέσει τρελά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλό μήνα κι από μένα, Θεοδώτα μου!
    όλα υπέροχα,
    εκτός από το γαλάκτωμα σώματος της Castalia που δεν το γνωρίζω καθόλου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό γαλάκτωμα!!Πρέπει να το δοκιμάσεις και θα με θυμηθείς!!!Σε ευχαριστώ πολύ !!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Αχ αγαπώ τη naked2! θα περιμένω post σου για τη naked3!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την περιμένω πως και πως,αλλά ακόμα δεν μου ήρθε!!!Θα κάνω οπωσδήποτε post!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή