Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Face routine!!!

Κάθε βράδυ όταν βγάζω το μακιγιάζ από πάνω μου ακολουθώ μια συγκεκριμένη ιεροτελεστία περιποίησης προσώπου.Τα προιόντα βέβαια εναλλάσονται ,αλλά αυτήν την περίοδο θα σας δείξω ποια προτιμώ και είμαι πολύ ικανοποιημένη με την αποτελεσματικότητά τους!



Πάμε να τα δούμε λοιπόν...


Αφαιρώ το μακιγιάζ μου με το απαλό ντεμακιγιάζ της L'OREAL,κάνει πολύ καλή δουλειά και είμαι ευχαριστημένη.Βέβαια δεν έχω αδιάβροχο μακιγιάζ οπότε δεν ξέρω αν είναι εξίσου αποτελεσματικό σε πιο ανθεκτικό βάψιμο.Φυσικά οι δίσκοι της Septona είναι οι αγαπημένοι μου.Είναι μεγάλοι και δεν χνουδιάζουν,με έναν μόνο κάνω τον καθαρισμό μου και αφαιρεί τέλεια κάθε υπόλειμμα.Δεν αντέχω τους κλασσικούς μικρούς δίσκους.Από τότε που δοκίμασα αυτούς νιώθω ότι οι υπόλοιποι είναι άβολοι.




Στη συνέχεια πλένω και απολεπίζω το πρόσωπό μου με το ήπιο απολεπιστικό για καθημερινή χρήση από την body shop  ALOE GENTLE EXFOLIATOR,βάζω το serum της Panthenols και τέλος ενυδατώνω το πρόσωπο είτε με την AQUASOURCE της Biotherm ή με την ALOE SOOTHING MOISTURE LOTION απο την body shop.

Στα χείλη μου χρησιμοποιώ το EOS LIP BALM.



Τελειώνω την περιποίηση μου με την κρέμα ματιών από την PIRINDREAM που θεωρώ ότι είναι η καλύτερη κρέμα ματιών που έχω δοκιμάσει.Μόλις την εφαρμόσω νιώθω μια άμεση λεύκανση κάτω από τα μάτια και αν και όταν την έτυχα σε ένα συνδρομητικό κουτί την αντιμετώπισα με σκεπτικισμό μιας και ήταν άγνωστη η εταιρεία,τώρα την θεωρώ την καλύτερη με διαφορά και θα την πάρω και σε κανονικό μέγεθος μόλις μου τελειώσει.Στις βλεφαρίδες βάζω το NIGHT LASH TREATMENT από την  ORIFLAME.Είναι σε μορφή διάφανης μάσκαρας και είναι το τρίτο που χρησιμοποιώ.Βλέπω να κάνει δουλειά και οι βλεφαρίδες μου έχουν δυναμώσει.Ενώ παλαιότερα κατά την διάρκεια αφαίρεσης της μάσκαρας μάδαγαν οι βλεφαρίδες μου ,τώρα δεν χάνω ούτε μία!!!!


Αυτή ήταν η τωρινή  καθημερινή μου ρουτίνα.Εσείς ποια προιόντα προσώπου χρησιμοποιείτε;Ποιο σας έχει ενθουσιάσει και ποιο σας έχει απογοητεύσει;

Φιλάκια!!!


24 σχόλια:

  1. Nice face routine!
    Ωραία τα προϊόντα από The Body Shop!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Εύα μου!!!Είναι ότι χρειάζεται η ευαίσθητή μου επιδερμίδα!

      Διαγραφή
  2. teleia ola!!!to lip balm ap pou t exeis parei?
    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Peli μου το είχα πάρει σε 6 άδα από το ebay 23 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά,αν ψάξεις μπορείς να βρεις την γεύση που θες και σε καλές τιμές!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραια ρουτινα!!! χρησιμοποιω και εγω της biotherm την κρεμα την βαζω βεβαια το βραδυ και εγω !!! πολύ καλη και αναλαφρη και με ένα ιδιαιτερο αρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω ότι το άρωμα είναι ιδιαίτερο γι'αυτό και την αγάπησα!Είναι μια εξαιρετική κρέμα κατά την γνώμη μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα! Το προϊόν για τις βλεφαρίδες μπορώ να πω μ'άρεσε περισσότερο, όπως και το απολεπιστικό από TBS! Πολύ ωραίο post Θεοδότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριαννάκι μου!Το προιόν για τις βλεφαρίδες αν και τεμπελιάζω να το βάλω ,κάνει την διαφορά στις βλεφαρίδες μου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ειλικρινά τοσα χρονια ψωνιζω από την ORIFLAME 7+ αλλα το NIGHT LASH TREATMENT δεν το ειχα παρει χαμπάρι!!!!εγω εχω το lash serum απο τη σειρα hyperstretch ,κανει δουλεια, αλλα το πινελακι εφαρμογής το θεωρω λιγο αβολο, σιγουρα θα δοκιμάσω κ αυτο που προτείνεις εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Thomi μου,είναι εξαιρετικό προιόν και θα με θυμηθείς!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή ρουτίνα! Φροντίζεις ξεχωριστά όλα τα μέρη του προσώπου ακόμα και τις βλεφαρίδες και κάνεις πολύ καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είαι ότι έχω καλομάθει τον εαυτό μου και κάθε βράδυ τον αποζημιώνω από μια κουραστική μέρα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το post σου αλλά και πολύ ωραία προιόντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ρουτίνα!! Θέλω να δοκιμάσω το ντεμακιγιαζ της L oreal!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελιναι αποτελεσματικό και οικονομικό,περιμένω εντυπώσεις όταν το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρουσα η ρουτίνα σου! :)
    Αυτοί οι δίσκοι ντεμακιγιάζ είναι όντως καταπληκτικοί. Η κρέμα ματιών έτσι όπως την περιγράφεις ακούγεται πολύ αποτελεσματική. Λές;
    Για τις βλεφαρίδες σκεφτόμουν και εγώ κάποια στιγμή να αγοράσω το Night Lash Treatment, αλλά προτίμησα το απλό και αγαπημένο καστορέλαιο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καστορέλαιο νιώθω ότι βαραινει πολύ τις βλεφαρίδες μου και έτσι το αποφέυγω,τώρα που βρήκα αυτή την θεραπεία σώθηκα.Όσο για την κρέμα ματιών είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει και έχει άμεσα αποτελέσματα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία προϊόντα!! Σε έχω κάνει tag εδώ http://staceysbeautylife.blogspot.gr/2013/12/its-cristmas-time-tag.html
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο ,τέλειο tag ,θα είναι η επόμενη ανάρτηση μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. http://prettywoman912.blogspot.gr/2013/12/tag-sweater-weather.html σε έκανα tag ελπίζω να το απολαύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή