Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Beautytestbox of August!!!

Αυγουστιάτικο Beautytestbox




Με χαρά παρέλαβα και το Αυγουστιάτικο beautytestbox μου!!!Το κουτί μου περιείχε τα παρακάτω πραγματάκια!!!




Αναλυτικότερα

Μάσκα ανάπλασης και ενυδάτωσης AROMA 50 ml/12,5 ευρώ
Θέλω πολύ να την δοκιμάσω και να δω πως θα είναι στην ευαίσθητη επιδερμίδα μου!!!


Μονή σκιά Bourjois 13,30 ευρώ
Υπέροχο πράσινο καλοκαιρινό χρώμα!!!!



Make up Healthy Mix Bourjois
Πασίγνωστο foundation που δυστυχώς έλαβα πιο σκούρα από την δική μου απόχρωση!


24 ωρη κρέμα Hydradvance Legere SOTHYS
Προσφέρει υγρασία και ανακούφιση!Θα την δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις!


Κραγιόν ADEN cosmetics 9,84 ευρώ
Αν και φαίνεται έντονο το χρώμα είναι πολύ διακριτικό και δίνει μια υπέροχη λάμψη στα χείλη!




Lip pencil Horst Kirchberger 16 ευρώ!
Σε όμορφο ροζ χρωματάκι για να συνδυάζετε με το κραγιόν!


Τέλος το κουτί μου περιείχε και ένα πανέμορφο κοσμηματάκι!
Αυτά είχε το κουτί μου και μου άρεσαν πολύ!Σύντομα θα σας πω και τις εντυπώσεις μου!Για πληροφορίες για το κουτί αυτό μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα www.beautytestbox.gr



Τι λάβατε εσείς αυτό το μήνα;
Φιλάκια!

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφα όλα..
    Πραγματικά όμως είναι κρίμα που το make up είναι σε πιο σκούρα απόχρωση..
    Περιμένουμε σύντομα review :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα σκαρφιστώ και θα το αναμίξω με κανένα πιο ανοιχτό!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δοκίμασε το για contouring. ... πιδτρυω θα σου αρέσει. Και εμενα σκουρο μου ήρθε και πλεον το χρησημοποιω για κοψίματα :)

      Διαγραφή
    3. Θα το προσπαθήσω Φωτεινή μου αν και τα υγρά τα αποφεύγω για κοψίματα!Nice tip!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τον επόμενο μήνα να γραφτείς,είναι πράγματι πολύ καλό κουτί!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή