Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

NYX Haute Jersey!!!

leopard couture





Νέο απόκτημα και αδιαμφισβήτητα νέος έρωτας είναι αυτή η καταπληκτική παλέτα από την NYX.Πόσο όμορφη είναι και περιέχει τόσα πολλά πραματάκια.Την είχα βάλει στο μάτι από καιρό και ειλικρινά αναρωτιέμαι πως μου είχε ξεφύγει...


Πάμε να δούμε τι περιέχει !!!


Στην πρώτη σελίδα έχει 12+12= 24 σκιές(2 παλέτες) και 4 διπλά σφουγγαράκια για τα μάτια!!!

Έχει και ματ και shimmer σκιές σε γήινες,μπρονζέ,αλλά και πιο ανοιξιάτικες αποχρώσεις,καλύπτει δηλαδή όλα τα γούστα και είναι ιδανική για όλες τις ώρες και περιστάσεις!






Όσο για την απόδοση των χρωμάτων είναι αναμενόμενη της ποιότητας των NYX καλλυντικών,γράφουν έντονα χωρίς καν primer!Κάποια swatches αποδεικνύουν τα λόγια μου!!




Η 2η και η 3η σελίδα είναι καθρέφτες και πάμε στην τέταρτη σελίδα που περιέχει πολλά πολλά καλούδια!!!




Αρχικά έχει 2 μίνι lipglosses σε καφέ ανοιχτή και ροζ απόχρωση!



Μετά έχει 3 μπρόνζερ για όλους τους τόνους της επιδερμίδας από ανοιχτόχρωμες εώς και πιο ηλιοκαμένες!!!



Ένα πανέμορφο highlighter σε λεοπάρ σχέδιο που το λάτρεψα και κάνει ξεχωριστή την παλέτα μου!!!

Και τέλος 2 ρουζ σε ροζ και κοραλλί αποχρώσεις που και αυτές γράφουν υπέροχα!!!





Όλα αυτά κοστίζουν 39,95 ευρώ και την αγόρασα από τα NYX(Ερμού 65) στη Θεσσαλονίκη!!!



Λατρεύω λεοπάρ,λατρεύω παλέτες και φυσικά λατρευώ NYX !!!



 

 

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας NYX must have προιόν;


Φιλάκια στα μαγουλάκια!!!!


16 σχόλια:

  1. Είναι τέλεια .......απίστευτο περιεχόμενο!! Πολύ καλή επιλογή Θεοδότα μου με γεια σου...Οι μωβ αποχρώσεις που έχει σα να μου κλείνουν το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Λυγερή μου εμένα να φανταστείς μου έκλεινε το μάτι η συσκευασία,φαντάσου όταν την άνοιξα τι έπαθα!!!!

      Διαγραφή
  2. NYX must have προιόντα τα ρουζ, τα lip creams και τα matte lipsticks και φυσικά τα jumbo eye pencils!! τα χρησιμοποιώ κάθε φορά σαν βάση για τη σκιά μου!! πολύ όμορφη η παλέττα με γεια σου Θεοδότα μου!! Μπέτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Matte lipsticks και jumbo eye pencils συμφωνώ απόλυτα,όσο για τα Lip creams δεν τα έχω δοκιμάσει,αλλά θα είναι μια από τις επόμενες αγορές μου!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου!!! Σε εχω κανει tag http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/03/tag40-favorites.html
    εαν θελεις μπορεις να το κανεις και εσυ , θα χαρω να δω πολυ τις απαντησεις σου!!!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σου,φαίνεται φανταστική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό ακριβώς σκέφτηκα και είναι ετσι φτιαγμένη που δεν φοβάσαι να σου σπάσουν! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο blog!!! <3 <3
    Kαι εγώ αγαπώ πλ το καλλυντικά αλλά δεν είμαι και πλ ψαγμένη...χαίρομαι που υπάρχουν τέτοια blog για να βοηθούν και εμάς τις λιγότερες ψαγμένες!!
    Σε είδα στο tag στο http://youngbeautygr.blogspot.gr/ !!!

    Θα χαρώ πολύ να δεις και το δικό μου blog

    http://everywomanhassecrets.blogspot.gr/
    kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα μου!!Ότι χρειαστείς θα χαίρομαι να σε ενημερώνω :).Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος και στο giveaway!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή