Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Το Tag των 22!!!
 

 

Σήμερα έχει γενέθλια η φίλη μου η Irene με το υπέροχο και καινούριο beauty blog ( irenesplanet.blogspot.gr ) και κλείνει τα 22!!! Να ζήσεις Irene μου και ότι επιθυμείς!!
Έκανε ένα πρωτότυπο και υπέροχο tag με τα 22 πράγματα-πρόσωπα-ιδέες που δεν μπορεί να ζήσει και μου έκανε tag να γράψω και εγώ 22 ή όσα είναι η ηλικία μου 32 (τον Μάιο θα λέω επίσημα 33 έχω λίγο ακόμα)πράγματα που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.Προτιμώ να πω λοιπόν 22 πράγματα προς τιμήν της εορτάζουσας ,γιατί τα 32 μου φαίνονται πολλά!!Πάμε να αρχίσουμε....
1) τον γιο μου που είναι 20 μηνών(τον μικρό μου έρωτα)
2)τον άντρα μου που είναι 396 μηνών(τον μεγάλο μου έρωτα)
3)νερό(κοινότυπο μα τόσο σημαντικό)
4)προσευχή
5)τον πνευματικό μου
και πάμε στα πιο ανάλαφρα
6)τα καλλυντικά μου(όχι κάποιο συγκεκριμένα αλλά όλα,θέλω να τα χαιδεύω και να τα κοιτάω)
7)το iphone μου(δεν αλλάζω με τίποτα την οθόνη αφής)
8)το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τα υπέροχα μαγαζιά
9)την Χαλκιδική το καλοκαιράκι (πρέπει να δώσουμε το παρόν έστω και λίγες μέρες-δεν νοείται καλοκαίρι χωρίς Χαλκιδική)
10)τα φουλάρια μου
11)το χάπι για τον θυρεοειδή(χαχα όχι τόσο ευχάριστο αλλά απαραίτητο)
12)μουσική και ειδικά χαρούμενη(ola 91,4 ή κοσμοράδιο 95,1)
13)τηλεόραση (έχω κολλήσει με τα κλεμμένα όνειρα,έχω αλλεργία στα τούρκικα)
14)περιοδικά (που έχουν ωραία δωράκια)
15)μακαρονάδες
16)λαδάκια χώρου
17)το σίδερο ισιώματος των μαλλιών μου
18)το τσιμπιδάκι για τα φρύδια μου
19)νυχοκόπτη(δεν αντέχω τα μακριά νύχια)
20)το άρωμα μου (EAU LENTE της Diptyque)
21)τον υπολογιστή μου(με ίντερνετ φυσικά για να σερφάρω)
22)μερέντα και γενικά ότι έχει σοκολάτα
Ευχαριστώ την Irene άλλη μια φορά και θα χαρώ να το κάνουν και άλλες κοπέλες!!Φιλάκια!!!

6 σχόλια:

  1. Ότι και να πω είναι λίγο... :)
    Υ.Γ. Το ήξερα ότι θα γράφατε κάτι που ξέχασα...(τσιμπιδάκι για τα φρύδια Ειρήνη δεν μπορείς χωρίς αυτό ααα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και εμένα μου έρχονται και άλλα,τελικά δεν μπορώ να ζήσω με πολλά πραγματάκια!!!xxx

      Διαγραφή
  2. σε χαίρομαι που έχεις δύο άντρες και τους αγαπάς τόσο πολυ!!!να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!αχ είναι πολλά τελικά αυτά που δε μπορούμε να ζήσουμ χωρίς αυτά!!!!!φιλα΄κια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χαρά μου,αυτοί είναι το οξυγόνο μου,όλα τα άλλα είναι για να κάνουν την ζωή μας καλύτερη!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις!!!
    Μερέντα ... ποιος μπορεί να ζήσει χωρίς μερέντα?
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά από αυτή με τα καραμελάκια μέσα δεν υπάρχει άλλη σοκολάτα που να συγκρίνεται!!!

      Διαγραφή