Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

My Hair Routine

Θα σας δείξω την τακτική περιποίηση των μαλλιών μου!!

Τα μαλλιά μου είναι σπαστά από φυσικού τους,οπότε μετά το λούσιμο εμφανίζεται μία ζούγκλα που χρήζει άμεσης περιποίησης!

Το σαμπουάν μου και το conditioner είναι από την WELLA PROFESSIONALS BRILLIANCE για δύσκολα,απείθαρχα και βαμμένα μαλλιά!Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη,γιατί πέρα από το υπέροχο άρωμα,προστατεύουν το χρώμα μου και τα κάνουν μεταξένια και λεία!!
Στη συνέχεια βάζω το πολυαγαπημένο μου MYTHIC OIL που έχει παραμυθένιο άρωμα και αφού στεγνώσουν  βάζω το heat protector της PANTENE PRO-V 




Μετά ισιώνω τα μαλλιά μου με το σίδερο της Babyliss ,το οποίο κάνει και μπούκλες(αλλά δεν είμαι οπαδός του σγουρού) και παρόλο που δεν πιάνει το χέρι μου,αυτό το σίδερο τα ισιώνει εκπληκτικά λες και πήγα κομμωτήριο!!!!!




Τέλος κλειδώνω το ίσιωμα και προστατεύω την τρίχα από το φριζάρισμα με την λακ της HERBALIFE με Aloe vera που και αυτή δεν κοκαλώνει το μαλλί και μυρίζει υπέροχα!!!


Ανυπομονώ να μάθω και την δική σας περιποίηση μαλλιών και θέλω να μου προτείνετε νέα προιόντα!!!Φιλάκια!!

2 σχόλια:

  1. Το προστατευτικό το έχω κι εγώ και το σίδερο ισιώματος και για μπούκλες το ίδιο κι εγώ! Και τα δύο είναι πολύ ωραία και μ' αρέσουν πολύ! :) ;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λίγο με τις μπούκλες δεν το χω με αυτό το μηχάνημα,μου τις κάνει πολύ χοντρές και χαλάνε αμέσως!

      Διαγραφή